- Smulkiau
Tekstus tikrino sutrikusio intelekto Panevėžio socialinių pokyčių centro lankytojai.
Apie biblioteką
Biržuose, Radvilos g. 3, yra pilis. Užlipk laiptais į viršų. Eik į kairę pusę.
Virš durų yra užrašas: BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS JURGIO BIELINIO VIEŠOJI BIBLIOTEKA. Knygas galima skaityti bibliotekoje. Arba pasiskolinti į namus. Knygas reikia sugrąžinti į biblioteką, kai jas perskaitote.
Bibliotekoje galima: · skaityti; · mokytis; · susirasti draugų. Bibliotekoje vyksta įvairūs renginiai ir parodos. Pirmame aukšte yra Vaikų biblioteka. Antrame aukšte yra Suaugusiųjų biblioteka. Trečiame aukšte yra Jono ir Adolfo Mekų palikimo studijų centras. Trečiame aukšte yra WC.
Bibliotekoje yra nemokamas internetas.
Pirmame aukšte yra Vaikų biblioteka. Jeigu nori daugiau sužinoti apie Vaikų biblioteką, skambink telefonu +370 450 38014 Arba rašyk elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Vaikų bibliotekoje yra sensorinis kampelis vaikams.
Antrame aukšte yra Suaugusiųjų biblioteka. Jeigu nori daugiau sužinoti apie Suaugsiųjų biblioteką, skambink telefonu +370 450 38015 Arba rašyk elektroniniu paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Bibliotekos antrame aukšte galima pasinaudoti kompiuteriu.
Bibliotekos antrame aukšte galima pasinaudoti spausdintuvu. Bibliotekos darbuotojai atsakys į visus klausimus. Bibliotekos darbuotojai suteiks pagalbą naudojantis kompiuteriais ir spausdintuvais.
Trečiame aukšte yra Jono ir Adolfo Mekų palikimo studijų centras. Jeigu nori daugiau sužinoti apie Jono ir Adolfo Mekų palikimo studijų centrą, skambink telefonu +370 671 75473 Arba rašyk elektroniniu paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Trečiame aukšte yra tualetas.
Biblioteka dirba pirmadienį-penktadienį 10 – 18 val. ir šeštadienį 9 – 16 val. Biblioteka prieš šventes dirba viena valanda trumpiau.
Kaip tapti bibliotekos skaitytoju?
Atsinešk asmens dokumentą. Asmens dokumentas yra: pasas, asmens tapatybės kortelė. Pirmame aukšte registruojasi vaikai. Antrame aukšte registruojasi suaugusieji. Registracija vadinamas skaitytojų užrašymas į biblioteką. Čia dirbančiam bibliotekininkui pateik savo asmens dokumentą.
Bibliotekininkas užregistruos ir išduos nemokamą skaitytojo pažymėjimą. Bibliotekininkas supažindins su bibliotekos taisyklėmis. Taisyklės yra susitarimas, kaip elgtis bibliotekoje.
Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?
Ateik į biblioteką. Išsirink reikalingas knygas. Bibliotekininkas padės, jei prireiks pagalbos. Žinok: Vienu metu į namus galima pasiimti 10 knygų. Knygas galima skaityti vieną mėnesį. Knygas po mėnesio reikia grąžinti į biblioteką.
Kaip sugrąžinti knygas į biblioteką?
Pasiskolintas knygas reikia sugrąžinti į biblioteką. Perskaitytas knygas atnešk į biblioteką. Knygas atiduok bibliotekininkui. Vaikų knygas atiduok pirmame aukšte. Suaugusiųjų knygas atiduok antrame aukšte.
Kaip sužinoti apie renginius bei parodas?
Bibliotekoje vyksta daug įdomių renginių. Bibliotekoje rašytojai pristato savo knygas. Koncertuoja dainininkai ir muzikantai.
Yra daug įvairių parodų.
Kaip sužinoti, kada jie vyksta?
Visi bibliotekos renginiai yra nemokami. Bibliotekos interneto puslapyje www.birzai.rvb.lt yra renginių kalendorius.
Jis yra čia: www.birzai.rvb.lt/visiems/renginiai


